FAQ

Op deze pagina worden de meest gestelde vragen over ZorgZipper kaarten beantwoord.

Voor zakelijke aanvragen (zoals door zorg- en onderwijsinstellingen) hanteren wij aangepaste tarieven. Dit omdat wij het gebruik van Zorg Zipper onder studenten en (jonge) verpleegkundigen en verzorgende willen stimuleren.

Voor een zakelijke aanvraag kun je terecht via het hoofdmenu van onze website op de pagina 'zakelijk'. Het helpt hierbij om zo gedetailleerd mogelijk de wensen te beschrijven. We nemen dan zo snel mogelijk contact op om een passende offerte te maken!

Je hebt na het bestellen per mail een 'track- en trace-link' gekregen waarmee je het pakket kan volgen op de site van de verzendservice.

Soms staat hierop dat de bestelling bezorgd is, terwijl dit (nog) niet het geval is. Uit ervaring weten we dat deze dan bijna altijd alsnog binnen enkele dagen wordt bezorgd. Is dit niet zo, dan kan het zijn dat jouw opgegeven adres niet klopt. Dit kan je dan controleren in de bestelbevestiging of de track- en trace-link.

Mocht het adres kloppen, maar het pakket blijft op zich wachten, mag je ons altijd mailen. Het kan ook helpen om rechtstreeks contact op te nemen met de verzendservice.

Bestellingen worden altijd binnen 1 tot 2 twee werkdagen verzonden. Het duurt dan vaak nog 1 of meerdere dagen voordat deze bezorgd wordt door de verzendservice. Het pakket is - indien u voor deze verzendoptie hebt gekozen - te volgen met een track- en tracering die u per mail heeft ontvangen. De verzending naar België, Luxemburg en Duitsland kan enkele dagen langer duren.

De kaarten zijn 7 bij 12 cm (groter dan een pinpas, kleiner dan een iPhone) en zijn gemaakt van kunststof dat sterk en afneembaar is, wel zo handig in ons beroep! Ze zijn dubbelzijdig bedrukt en bevatten een sleuf, zodat ze bevestigd kunnen worden aan de bijbehorende clip. De clip kan uitgerold worden door middel van het nylonkoord. Aan de achterkant van de clip zit een metalen schuif om de clip aan je borst- of broekzak te schuiven en voorop staat het Zorg Zipper logo gedrukt. De clip is te openen, dus je kan een kaart vervangen of toevoegen aan je set. De clip is bedoeld voor ongeveer 10 kaarten.

Ja dit kan, maar er zitten wel voorwaarden aan verbonden.

Voor het annuleren van een bestelling kan je het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen door middel van de contactgegevens op de site. Mocht de bestelling al verzonden zijn kan hij niet meer geannuleerd worden. Wel kan je er voor kiezen om de bestelling te retourneren of ruilen. Voor ruilen geldt dezelfde regel als voor retourneren; dat wij de producten in goede orde en zonder beschadigingen retour ontvangen. Je betaalt zelf de kosten voor de retourzending.

Voor meer informatie omtrent annuleren, ruilen of retourneren kunt u terecht op de pagina 'verzend & retour' onderaan de website.

De inhoud van de kaarten is ontwikkeld door en voor zorgprofessionals en geïnspireerd op thema's die direct uit het werkveld gegrepen zijn.

Omdat wij het belangrijk vinden dat de informatie valide is, hebben we gebruikgemaakt van betrouwbare bronnen, richtlijnen en meetinstrumenten uit bekende databanken. Voorbeelden van bronnen zijn: Oncoline, Pallialine, Sanquin, NVOG, WCS, etc.

De informatie op de Zorg Zipper kaarten kan in geringe mate verschillen van de protocollen van een (zorg)instelling. Raadpleeg daarom bij twijfel altijd de protocollen van je eigen instelling.

Ja! De zorg is altijd in ontwikkeling en daarmee wij ook. Wij krijgen regelmatig aanvragen van klanten voor nieuwe thema's. Als hier veel animo voor is ontwikkelen we een nieuwe kaart. Mailen met suggesties mag dus altijd!

Wij zijn telefonisch bereikbaar, maar het liefst wel op afspraak omdat er sprake is van wisselende diensten. Om u goed van dienst te kunnen zijn kunt u het beste het contactformulier hiernaast invullen. U krijgt dan zo snel mogelijk antwoord! U kunt hierin ook verzoeken om een terugbelafspraak, vergeet dan niet uw telefoonnummer in te vullen en aan te geven waarover u gebeld wilt worden.