Algemene voorwaarden VOF Zorg Zipper

Email: info@zorgzipper.nl
KVK nummer: 85262854
BTW nummer: NL863565815B01

1. De overeenkomst

De overeenkomst tussen Zorg Zipper en de klant is definitief wanneer de klant Zorg Zipper heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven of wanneer de klant een betaling heeft voldaan. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product. De klant gaat gaat automatisch akkoord met de algemene voorwaarden door de betaling te voldoen.

2. Annuleren, retourneren en ruilen

Annuleren

Indien de klant een bestelling wil annuleren dient zij zo snel mogelijk contact op te nemen met Zorg Zipper. Annuleren van een bestelling is alleen mogelijk wanneer de bestelling nog niet is afgegeven bij het verzendpunt.

Retourneren

De klant heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling de producten te retourneren. Na deze 14 dagen heeft zij nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling daadwerkelijk terug te sturen. Dit dient te gebeuren volgens de instructies op de retourpagina. De klant betaalt zelf de verzendkosten voor het retourneren. Zodra de retourzending in goede orde en zonder beschadigingen is ontvangen, storten wij zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug.

Retourneren is op eigen risico. Raakt het product beschadigd, dan is de klant daarvoor zelf aansprakelijk. Het is verstandig om bij het postkantoor te vragen om een verzendbewijs. 

Ruilen

Als de klant binnen de gestelde termijn van 14 dagen het product wil ruilen kan zij contact opnemen met Zorg Zipper met het verzoek tot ruilen. Ook hiervoor geldt dat de producten in goede orde en zonder beschadigingen retour moeten zijn gekomen. Wel draagt de klant zelf de kosten voor terugzending van het product.

3. Levering

Wij zijn verplicht het product binnen 30 dagen na aankoop te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het product niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij de klant daarvan schriftelijk op de hoogte brengen.

Indien er is gekozen voor verzending middels een postzegel, is het niet mogelijk om te achterhalen waar het pakket zich begeeft in het verzendproces. Wil de klant middels een track & trace code kunnen zien waar het pakket is, wordt er geadviseerd om te kiezen voor verzending middels een brievenbuspakje/pakket.

Wanneer het pakket niet aankomt op het juiste adres, als gevolg van het opgeven van een foutief adres door de klant, kunnen wij helaas niet kosteloos een nieuw pakket toesturen.

4. Prijzen

De prijzen die op onze website staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Wanneer de klant een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt zij achteraf niet in aanmerking voor korting.

5. Klachten 

Klachten over een product of de levering van het product dienen schriftelijk (digitaal) aan ons gemeld te worden. Wij zullen ons best doen om samen tot een goede oplossing te komen. 

6. Aansprakelijkheid

Omdat de informatie op de Zorg Zipper kaarten in geringe mate kan verschillen van eigen (instellings-)protocollen, adviseren wij bij twijfel altijd het instellingsprotocol na te leven. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit foutief handelen naar aanleiding van de informatie op de Zorg Zipper kaarten. Tevens geven wij geen (financiële) compensatie voor deze eventuele verschillen. 

7. Eigendomsbehoud

Zorg Zipper blijft eigenaar van de producten totdat de klant het volledige aankoopbedrag heeft betaald. Dit geldt ook wanneer de producten reeds zijn ontvangen door de klant, in afwachting van de te betalen factuur.